سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره قطعات جرثقیل بدانید

یکی از ماشین های سنگین عمرانی که توسط طناب و یا قرقره می تواند بار را به بالا و یا پایین بیاورد جرثقیل نام دارد. قطعات جرثقیل مختلفی را می توان در جرثقیل استفاده کرد که باید قطعات جرثقیل را از فروشگاه های معتبری خریداری نمایید تا ضمن خرابی مجدد به بخش های دیگر جرثقیل اسیب وارد ننماید.

جرثقیل به دلیل این ساخته شد که بارهایی که فراتر از بارهایی است که انسان می تواند جا به جا نماید را  جا به جا کند. قطعات جرثقیل  در کل با هماهنگی با هم کار می کنند و میتوانند بارهای سنگین را بارگیری جا به جا  و تخلیه نمایند. بیشتر برای کارهای ساختمانی از جرثقیل استفاده می شود. کنترل جرثقیل به دو روش امکان پذیر می باشد یکی بوسیله اپراتوری است که در داخل کابین جرثقیل مستقر می شود و توسط ابزار و دکمه هایی می باشد که ر کابین قرار دارد. روش دیگر از کنترل جرثقیل با استفاده از سیستم بی سیم می باشد.  که بر اساس نوع کاربرد می توانید یکی از انواع جرثقیل را مورد استفاده قرار دهید. کسی که اپراتور است وظیفه حفظ جان افرادی که در ارتباط با جرثقیل هستند را برعهده دارد. جرثیل به شکل ثابت و یا سقفی تولید می شود. نوع ثابت آن دارای فضای محدودی برای حرکت می باشد و از جرثقیل سقفی برای مکان های مسقف استفاده می شود.  برای نگهداری از قطعات جرثقیل سقفی احتیاج دارید کمی زمان صرف نمایید ولی برای تعمیر قطعات جرثقیل از نوع سقفی نیاز به صرف هزینه های بالایی ندارید.

هر یک از قطعات جرثقیل به دلایل مختلفی امکان خرابی دارد بنابراین می توانید برای تعمیر قطعات جرثقیل اقدام نمایید ولی در برخی مواقع تعمیر قطعات جرثقیل امکان پذیر نیست و یا به صرفه نمی باشد بنابراین برای تهیه قطعات جرثقیل باید به نمایندگی های معتبر و یا فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید. البته دلایل دیگری نیز براا خرابی هر یک از قطعات جرثقیل وجود دارد . استفاده طولانی مدت از جرثقیل خود باعث می شود که قطعات جرثقیل دچار خرابی شده و جرثقیل یا به درستی دیگر کار نکند و یا کلاً از کار بیفتد و در همه این مئارد در صورت غیر قابل تعمیر بودن آن ها یکی از قطعات جرثقیل را که خراب شده است را خریداری نمایید  یکی از فروشکاه های معتبر در زمینه خرید و فروش انواع قطعات جرثقیل فروشگاه هیدروسنتر مرکزی می باشد که علاوه بر اینکه می توانید انواع قطعات جرثقیل را به شکل حضوری خریداری نمایید همچنین می توانید با تماس با شماره های درج شده در سایت فروشگاه هیدروسنتر مرکزی اقدام به خرید انواع قطعات جرثقیل نمایید. در کل در خرید قطعات جرثقیل باید دقت کنید زیرا نمونه های غیر اصل قطعات جرثقیل نیز در بازار با قیمت پایین تری وجود دارد که کیفیت نداشته  و می تواند به قسمت های دیگر قطعات جرثقیل آسیب برساند. فروشگاه هیدروسنتر مرکزی برای رفاه حال مشتریان اقدام به وارد نمودن فروش انواع قطعات جرثقیل نموده است و شما می توانید قطعات جرثقیل را با هر برندی از فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزیخریداری نمایید.